Horny @ work

Uhh ha … hvad gør man, når man sidder på arbejdet – og er smask-liderlig?🙂

Piccolinen var lige forbi før … og ænsede knap hvad hun sagde til mig, hehe. Sad blot og tænkte på, hvor vidunderligt det ville være at begrave min store, tykke pik i hendes mund. Mmmm … jeg kunne trække hende med ind på et af toiletterne, trække hendes korte nederdel helt op … og kneppe hende hårdt bagfra. Det tror jeg hun godt kunne lide😉 …. Hun ved det måske ikke, men det tror jeg … hehe

Men nej – det er nok ikke lige det, jeg gør. Hvad skal jeg gøre ved min liderlighed? Nogle forslag??

😉

2 kommentarer

  1. Jeg ved præcis hvad du mener😉

    Sidder også på job – og overvejer at smutte hjemad. Men ville måske foretrække, hvis du satte dig lige her – foran mig – med dine ben på hver side af min kontorstol. Åh, det ville være så nemt for mig at lyne dig op … og mon ikke at din dejlige, store pik bare ville poppe frem til mig?😉

    Jeg ville sutte den, jeg ville æde den, jeg ville SLUGE den. Jeg ville ikke kunne få den langt nok ned i halsen! Åh, for satan, hvor er jeg sutte-trængende!!!!!!!

  2. One more thing. I think that there are several travel insurance web pages of respectable companies that allow you enter your journey details and find you the quotes. You can also purchase the particular international travel insurance policy on the net by using your credit card. Everything you should do should be to enter all travel particulars and you can see the plans side-by-side. Only find the package that suits your budget and needs and use your bank credit card to buy it. Travel insurance on the web is a good way to take a look for a reputable company for international travel cover. Thanks for giving your ideas.

Skriv et svar

