Kom lige til at tænke på …

– en pige, som jeg datede engang. Lad os kalde hende K.

K var en sød pige, som jeg havde mødt på Dating. Hun var tyk – uden at være fed – men med et dejligt ansigt og nogle store, fyldige bryster.

Hun var uerfaren. Meget. Men på den søde måde. Og den frække måde.

Hun havde været lidt sammen med en fyr engang – men havde aldrig suttet pik før.

Jeg glemmer vist aldrig, da hun suttede mig første gang. Det var enormt frækt – ikke fordi hun var specielt fantastisk til det (men det var nu faktisk RET lækkert) – men fordi det var så jomfrueligt at føle hendes forsigtige mund glide op og ned af min stive pik.

Det bedste af det hele var, at selvom hun var forsigtig, var hun ikke bange. Hun suttede – stille og roligt og ihærdigt. Ikke noget med at stoppe og holde pause. Hun blev bare ved. Og ved. Indtil jeg kom.

Første gang jeg kom nænnede jeg ikke at komme i munden på hende.🙂 … Jeg “trak ud” og kom ud over hendes bryster. Anden gang var jeg lidt mere “doven”😉 …. og jeg kom halvvejs i hendes mund. Og her fniste hun blot – med lukket mund – og gik ud på toilettet for at spytte ud.

Dejligt😉

Hun var sjovt nok også den første pige, som suttede mig to gange til orgasme på én aften/nat. Først da vi gik i seng – vi lå og kælede og hendes hoved kom langsomt længere ned på mit skød under dynerne. Vi faldt efterfølgende i søvn – sådan halvvejs – men jeg vågnede så pludselig ved at hun søgte igen – og pludselig mærkede jeg hendes varme, bløde mund sutte sig fast omkring min halvstive pik ….. mmmm … Helt vildt dejligt!

Jeg tænker på hende lige nu – og ville ønske at vi kunne gentage successen lige nu😉 ….

Dette var når hun suttede mig ……. Det var også VILDT dejligt at tage hende bagfra.

At tage en pige bagfra er nok den frækkeste stilling for mig. Det er dominerende på den rigtige måde. Dyrisk. Hårdt!

Jeg tog K bagfra lige fra første gang vi havde sex. Og jeg følte min liderlighed eksplodere inde i mig, når jeg mærkede hendes fyldige hofter i mine hænder. VILDT frækt at kunne kneppe en fyldig røv på denne måde ;-)!!!! … Jeg har også været sammen med flere – meget frække, men slanke – piger. Og ingen har været så sexy lækker på samme måde som K. MUMS!

There are no comments on this post.

Skriv et svar

