Tror du virkeligt …

at jeg gider se dig? Snakke med dig? Skrive med dig?

Jeg gider dig ikke. Jeg vil kun kneppe dig.

Først i munden. Hårdt og dybt!

Derefter bagfra …. ligeledes hårdt og dybt … præcis som du kan lide det.

Du elsker jo en hård pik. Du elsker store pikke.

Og sjældent har jeg kunne tage nogen så hårdt bagfra, hvor de blot har klynket om at få mere … mere ….

mmmmmere ….

Du er fandme fræk. Og jeg bliver liderlig, når du spiller voksen og blot vil være venner.

For jeg ved hvilken kneppe-elsker, du er. Jeg har set dig nøgen, på knæ på toilettet – inde i København – hvor du grådigt slugte min pik i store mundfulde.

Du ELSKER pik.

Og lige nu stritter min pik ud over buksekanten …. hmmm ….. hvad skal vi dog gøre med den?

En kommentar

  1. Hej,

    Jeg så lige dine beskeder herinde nu. Blev lidt chokeret. Faktisk! … Hvorfor skriver du dette om mig??????

    Når det så er sagt, så er det også lidt ….. frækt … at du er så hård ved mig …………………………………………

Skriv et svar

