Nogle gange …

… tænker jeg på dig. Jeg tænker på hvordan jeg tager tøjet af dig. Flår tøjet af dig. Min store pik dunker hårdt og stritter ind mod dig … idet jeg skubber dig ned over bordet … og glider ind i dig bagfra. Jeg tager hårdt fra om dine hofter og begynder at kneppe dig … først langsomt ……….. men dybt ………. så hårdere ….. dybere ….. hurtigere …… Jeg knepper dig hårdt …….. SÅ hårdt …  Trækker min tykke pik dybt ind i dig! …. stønner højtlydt mens du klynker liderlidt …………. Jeg vil bare fylde dig op … sperme en eksplosion inde i dig …… kneppe dig så hårdt som jeg overhovedet kan kneppe dig …… MMMmm … ÅH …. jeg vil … smelte sammen med dig!

Mmmmmmmmmmmmmmm ….

3 kommentarer

  1. Kort … men frækt😉

  2. Vi vil gerne høre mere.

  3. Hej S … Jeg ved godt hvem du er😉 ….. Tak for sidst. Det var nok … DET frækkeste, jeg nogen sinde har prøvet. Hils M og sig tak for sidst, hehe. Og til alle fyre i hele verden: Kan kun sige at sutte pik på en fyr MENS man får suttet pik af fyrens kæreste er det hotteste og dejligste, man kan prøve!

    N.

Skriv et svar

