Jeg suttede pik i går :-)

Så prøvede jeg det – for første gang i mit liv. At sutte pik!

Det er jo svært med sådan noget, som man længe har drømt om. Vil man blive skuffet, når man endelig prøver det i det virkelige liv.

Heldigvis var det dejligere … end mine vildeste drømme!

Det, som gjorde det ekstra frækt, var nok at det var med en af mine venner. Ikke en nær ven, men en ven gemmem flere år.

Han var på besøg – med kæresten – hjemme hos os. Vi havde været oppe og spille tennis, og som vi plejer, når vi er hjemme hos mig, tager vi en tur i saunaen.

Jeg ved så ikke lige hvad der gik “galt” denne gang. ;-)

Vi sidder derinde – og siger ikke så meget. Vi kan høre pigerne sidde og snakke ude på terrassen.

Da jeg kigger over på ham, fanger jeg ham i at sidde og kigge på min pik … som på dette tidspunkt hænger normalt slapt :-) ….. Jeg smiler og han kigger væk lidt flovt. Og – ret pludselig herefter – tager jeg mig i at sidde og lege med min pik – mens jeg stadig kigger over på ham. Min pik er ikke stiv, men har nu vokset sig tykkere.

“Thomas ………… har du noget imod, hvis jeg sutter dig lidt”, siger jeg pludselig. Da han kigger på mig, ved jeg at jeg vil gøre det. Det er tydeligt, at han også havde samme tanker. “Det ved jeg ikke”, siger han …. stadig lidt genert. Og faktisk er jeg også genert – men på dette tidspunkt er liderligheden så småt ved at tage over.

Ligeglad med at han ikke rigtigt har “godkendt” noget, sætter jeg mig ned foran ham og prøver at tage hans pik i hånden. “Nej, hold da op”, siger han …. men uden rigtigt at mene det (tror jeg). “Hold selv op”, siger jeg og skubber hans hænder væk. Han stritter faktisk pænt imod, men jeg får hans hænder væk og bøjer mig ned i hans skød, hvor jeg straks stikker tungen frem og strejfer hans pik. I samme øjeblik tror jeg at hans modstand forsvinder …. i hvert fald lidt. Jeg bliver nu enormt liderlig! Jeg glemmer alt hvad jeg har drømt om – hvordan jeg stille og roligt ville slikke og sutte en pik, hvis jeg en dag får muligheden. Nu sker det – og det eneste jeg ønsker er bare at få pikken ind i munden og sutte den. Hårdt!

Jeg presser hovedet hårdere ned i hans skød og får nu smasket hans pik ind i munden. Jeg er seriøst lige ved at komme – uden overhovedet at blive stimuleret på min egen pik! Følelsen af hans fugtige pik i mund, som nu hurtigt vokser sig større, er helt … vild … dejlig!!!! (bare ved at skrive dette igen bliver jeg vildt liderlig)

I samme øjeblik hører jeg pigerne grine udenfor – og vi stivner vist begge et øjeblik. Jeg ved ikke hvad de ville sige, hvis de så os sådan her … og i øjeblikket er jeg ligeglad. Vil bare sutte.

Og sutte … det gør jeg. Thomas begynder at stønne …. lige så stille og roligt, mens jeg sutter grådigt. Jeg er lige ved at kvæles, fordi jeg presser mit hoved så hårdt ned over pikken. Vil bare have den HELT ned i halsen!!! … MMMMM … hold kæft mand. Jeg ønsker at øjeblikket ALDRIG skal stoppe. Men … det gør det (desværre) umiddelbart efter. Min hårde sutten har båret “frugt”. “Jeg kommer, jeg kommer”, siger Thomas hviskende – næsten som en advarsel – men jeg vil ikke trække ud. Jeg vil have den varme sperm ind i min mund. Smage og sluge den. MMMMMMm …. og i næste øjeblik eksploderer spermen ned i halsen på mig. Jeg er seriøst lige ved at få det hele i den gale hals, men får “rettet op” lige i sidste øjeblik ;-) – og bare sluger … og sutter ….. og sutter …………………. mmmmmmmmmmmmmmm

Jeg håber vi snart skal spille tennis igen … ;-)

36 kommentarer

  1. Tillykke ;-)

  2. Lækkert.

  3. men har du en kæreste

  4. [...] sutte pik Mit indlæg omkring da jeg suttede pik for første gang, er sørme røget lige ind på Google, når man søger på “pik”. Meget [...]

  5. mmm at sutte pik – jeg har drømt om det i mange år men først nu fået prøvet det – og wauw det frækkeste jeg nogensinde har gjort.
    At mærke pikken i munden og så lige pludselig bliver den ekstra hård og så sprøjter den varme sperm i lange varme sprøjt ind i min mund – altså jeg elsker bare sperm – og jeg som troede at jeg var hetero

  6. Sutte pik prøvede jeg første gang, da jeg var 14. Jeg kørte med aviser og på min rute boede der en flink ældre mand. Jeg var ( og er stadig efter sigende) køn som en tøs. Jeg havde langt hår og lange negle og det har jeg stadig. Jeg var også altid meget frækt klædt på, og han så altid så underligt på mig, med et sultent blik i øjnene. Det var tydelig at se, at han fik stivpik nå han gloede op og ned ad mig. Han forsøgte igen og igen at lige som om han kom til at berøre mig flere gange. Den første tid var det kun et klap på skulderen eller sådan noget. Efter et stykke tid, det var om sommeren og jeg havde nogle yderst frække shorts på, som sikkert dårligt kunne skjule alt, “kom han til” at berøre mig på lårene. Først var det temmelig langt nede, men fra dag til dag kom hans hånd langsomt længere og længere op og blev længere liggende end nødvendigt. Jeg gjorde ingenting, for jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre. Det tog han vel sagtes som et ja fra mig, for han blev dristigere og begyndte langsomt fra dag til dag at kærtegne mig først en lille smulle, men da jeg ikke gjorde noget forsøg på at stoppe ham, Kom hans hånd hver dag et stykke nærmere skridtet på mig. Måske ville jeg heller ikke stoppe ham. Jeg følte i hvert fald ingen lede ved det han gjorde. Jeg følte det spændende og frækt og de to ting har altid været noget for mig. Jeg begyndte meget tidligt med frække ting. Nå, til slut kom han så til at berøre mi pik uden på bukserne. Det gav et sæt i mig og jeg begyndte at bævre, for det gik op for mig, at jeg kunne lide det. Jeg tror nok, at jeg efterhånden var blussende rød i fjæset og måtte slå blikket ned, for jeg var også meget genert og det er jeg stadig. Der gik nogle få dage, nemlig indtil den kommende mandag. Da jeg kom til hans hus, sad han på en drømmeseng i haven iført en badekåbe, som dårligt kunne lukkes helt foran, for det første var han god i stand og for det andet var badekåben vel også lidt for lille og ret kort. Da maven var ret stor, kunne han ikke samle benene helt, så jeg kunne se hans pik. Nej, hvor blev jeg dog rød i hovedet. Men jeg kunne ikke få øjnene fra fra hans pik. Han drejede sig lidt og derved åbnede badekåben sig NOGET mere, sådan at jeg nu også kunne se hans nosser. Hans pik var fed og han havde nogle enorme hængenosser. Jeg gloede betaget med åben mund, indtil det gik op for mig, at jeg stod og savlede i striden strøm. Hans pik begyndte at vokse, da han gloede lige mellem benene på mig. Jeg tror også, at man kunne se noget på mig, det kan godt være at pikken stak lidt ud ad det ene bukseben. Det skete nemlig tit for mig, især hvis jeg sad på entrappe eller en sten eller sådan noget. Jeg tror at pikken eller noserne, tit hængte lidt udenfor. En gang ved jeg at hele pikken røg ud. Nå men manden stak en hånd op i buksebenet på mig og rørte ved min pik. Jeg gispede og gav et helt hop. Hans pik var nu meget stor og tyk og fed. Så tog han fat i mit hår og trak mit hoved ned til hans pik sådan at mine læber berørte hans pikhoved. Jeg kunne slet ikke styre mig længere og tog den i munden. Det hele tog kun et par minutter, så sprøjtede han en kæmpeladnig ind i munden på mig. Han sagde at jeg skulle sluge det hele, så det måtte jeg jo gøre. Hver en dråbe. Men det følte jeg heller ingen lede ved. Så legede han med min pik uden på bukserne. Meget forsigtigt og den voksede gudhjælpeme. Han fik den til at sprøjte i bukserne på mig. Mine shorts var hvide undtagen lige foran, for når jeg havde været ude for at tisse, kom jeg altid til at dryppe af i bukserne. Så der var en gul plet foran som ikke var helt lille. Og den var godt gul, for jeg havde haft shortsene på i flere dage. Og nu havde jeg også spermet i dem. Men jeg var kendt for at mine trusser var gule foran og for at jeg altid havde bremsespor i dem. Og sådan er det stadig. Jeg er nemlig ikke så god til at tørre mig bagi, når jeg har været på WC. Og jeg er heller ikke så god til det her med at skifte trusser. Det tænker jeg da ikke over, og det har mange af de andre børn i skolen også set. I skolen var jeg også altid klædt frækt på. Nå, men manden og jeg sagde på gensyn til hinanden. Jeg kom hjem og tænkte over det jeg havde oplevet, mens jeg gned på pikken. Nå, men i hvert fald begyndte jeg at drømme om pikke og sperm Og et års tid senere så jeg en Collie som sad med en ordntlig stivpik. Det var noget mærkeligt, men jeg kunne ikke få øjnene fra dens pik. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg blev drevet over mod den. Den mærkede åbenbart et eller andet for dens pik begyndte at sitre en smule. Og tro det eller ej, jeg kunne ikke styre mig. Det var et sted, hvor alle kunne se det, men jeg sansede kun dens pik. Det endte med at jeg lå under hunden og pattede på dens pik, mens jeg onanerede på den indtil den sprøjtede i munden på mig. Jeg vidste jo fra manden at jeg skulle sutte det hele i mig, så det gjorde jeg. Samtidig lå jeg og ragede mig selv som en gal mellem benene. Selvfølgelig sprøjtede den på mig og ud over fingrene, som jeg skyndte mig at sutte rene. Siden da har jeg altid spist min egen sperm og gør det stadig. Det er alt sammen virkelig sket, nøjagtig som jeg har skrevet det. Jeg er meget betaget af at sutte hundepikke, især på Ciollie hunde og st. Bernhardshunde. Sidstnævnte slikker mig også tit i munden mens dens tykke savl flyder ind i munden på mig. Nå, nu må det være nok, kan I have det godt. inseros@online.de

  7. jeg vil se din pik

  8. Hej. Jeg er en klam homo der sutter pik paa alt og alle ligesom jer !!!!!!!!!!

  9. FUCK HVOR ER I KLAMME !

  10. Jesper og Kim hvor er i dog latterlige at høre på .. bare fordi i er hetro så lad dog bøsser og biseksuelle være i fred! små børn…

  11. lækket bare det var mig:)

  12. klamme svin fucking bøsser

  13. Hvorfor skal du dele dine super klamme homooplysninger på nettet. Jeg mener at sutte pik på en svedig mand, efter tennis, i en sauna. Du er da nok den klammeste bøsse jeg nogensinde har hørt om.

  14. UUhhh fræk historie, jeg elsker også at sutte pik det er virkelig en interresant oplevelse vær gang

  15. Hvor kan en mand i 40′erne finde en anden mand der vil slikkes??

  16. fuck i er klamme

  17. Ad hvor klamt

  18. jeg er klar hvis du er nikolaj, jeg bor i brylle glentevej 17 5690

  19. Klamme homoer mand

  20. Bare det var mig. har fantaseret om at prøve at sutte en anden mands pik i så mange år. Bare tanken om at have mine læber om en anden mands pik og mærke den vokse i munden på mig gør mig liderlig. Ælsker piger men er vist lidt biseksuel. kunne godt tænke mig at mærke en anden mand sprøjtede varm sæd i munden på mig.

  21. Hvor gammel er han og hvor gammel er du som suttet? hvor du fra? jeg 20 snart 21, jeg kunne godt tænke mig at prøve det samme eller noget lignende, men i hvertfald den oplevelse har har aldrig suttet og slugt, men det må gerne være en dreng som jeg betragter uskyldig, han må os gerne være genert det bare bonus og + kan også godt lide at selv at blive suttet, men kunne godt prøve en dreng på samme årgang mellem 15-25 jeg er til piger, men ved ikke hvorfor det her tændte mig…

  22. Hvis der er nogle drenge, der vil prøve at sutte mandepik, må I meget gerne sutte min. Den er stor og tyk med stort pikhoved. Bor på Frederiksberg og har sted. Kan også selv sutte og sluge hvis du selv vil suttes. Skriv til mig på scorme@hotmail.com

  23. Hej, jeg hedder Søren og er 21. Da jeg var ca. 10, tvang min onkel mig til at sutte hans pik af og synke hans sperm. det mærkelige var at jeg var ligeglad. Jeg har vel været omkring 13, da jeg fandt et par mandeunderbukser med kraftige bremsespor i, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg kunne ikke modstå fristelsen til at tage dem på. Jeg mærkede at de var fugtige både bagi og foran, så det var nok friske bremsespor, og foran, ja måske var det sperm, aner det ikke. Men i hvert fald gav det et ordentligt sæt i mit underliv da jeg mærkede de fugtige underbukser i mit skridt. Jeg husker at jeg stak hånden ned i underbukserne og begyndte at lege med min pik. Det var første gang den blev så stiv og det endte med at jeg sprøjtede i underbukserne. I det øjeblik kom manden som ejede underbukserne ind ad døren. Han spurgte hvad fanden jeg lavede og jeg blev fuldstændig rød i fjæset. Han flåede underbukserne af mig og tog dem på. Og så fik han fat i mig og sagde at nu skulle jeg få min sag for, sådan en pikgal møgknægt. Og så fik jeg en kæmpepik i munden og han beordrede mig til at sutte. Efter få øjeblikke sprøjtede han en ordentlig ladning i min mund beordrede mig til at synke det hele. Så tog han sine underbukser og tværede dem rundt i sylten på mig, og især rundt om munden. Efter den oplevelse blev jeg enig med mig selv om ikke at ville have noget at gøre med mænd mere. Det eneste jeg lavede i den retning var at lege med mig selv og sutte mine fingre rene for sperm når jeg havde sprøjtet. Jeg begyndte også at stille mig på hovedet i sengen op ad en væg for at sprøjte mig selv i munden. Jeg fandt ud af at det var dødlækkert. Tit blev jeg så ophidset at jeg kom til at tisse mig selv i ansigtet og jeg fik selvfølgelig en del af mit eget tis ind i munden, men det var jeg ligeglad med, bare det kom fra mig selv. Efterhånden var jeg også blevet god til rende rundt med bremsespor i underbukserne, og somme tider havde jeg også nogle tispletter i underbukserne. Det endte også med at jeg tit havde hånden nede i dem og legede med mig selv til jeg sprøjtede i dem. Og så begyndte jeg at sniffe til dem, og det så tit som muligt. Jeg opdagede at jeg blev helt ør i hovedet når jeg kunne mærke mine egen dufte. Nej hvor var det skønt og frækt. Jeg var dog også af og til uheldig og blev taget i det jeg gjorde. Nu er det sådan at jeg tit havner på værtshus fredag aften, og som regel bliver jeg godt fuld, og for det meste ender det med at jeg tisser i bukserne. Og tit også i sengen. Ja, det var min historie, som I kan forstå har jeg oplevet en hel del.

  24. Glemte at fortælle at sidste uge var jeg på værtshus fredag og lørdag og fik mig en ordentlig tår. Min bukser var åbenbart revnet i skridtet, men det sansede jeg ikke. Nogle jeg kender fortalte mig at jeg havde siddet på en så fjollet måde at man havde kunnet glo lige op. Revnen var altså heller ikke lille og underbukserne åbenbart kravlet lidt til side, sådan at man kunne se nosserne.
    inseros@online.de

  25. 7 million, or 26 cents per diluted share for the third
    quarter of this year, just $832m of that was generated by software.

    The Basic programming language, Mourier says” was really too slow for Space Invaders, so I didn’t owe one single person a whole lot.

  26. I really love your blog.. Pleasant colors & theme.
    Did you build this website yourself? Please
    reply back as I’m looking to create my very own website and want to find out where you got this from or what the theme is called. Thanks!

  27. Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I will make sure to bookmark it and return to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I will certainly comeback.

  28. I do trust all the concepts you’ve offered for your post. They’re really convincing and will certainly work.
    Nonetheless, the posts are too quick for starters.
    May you please lengthen them a little from next time?
    Thank you for the post.

  29. Der er ikke noget skønner end at sutte pik af på en anden fyr og mærke hvor meget han nyder det når har får lov til at komme i munden på mig….Uhm😃Uh

  30. Her Søren igen. Jeg har skrevet tidligere og ville lige informere om min nye eskapader. Det var mig der skrev i 2010. Ja, siden da er der sket ting og sager. Jeg er meget god til at lave bremsespor i underbukserne, der kommer tit “noget” med når jeg prutter. Og jeg er ikke særlig god til at tørre mig når jeg har været på wc, så jeg er faktisk aldrig ren bagi. Og så det her med disse hersens hunde, ja det har udviklet sig sådan at jeg udnytter hver end lejlighed til at sutte hundepik af og sluge spermen, men kun fra store hunde som har en stor pik. Det gør mig fuldstændig vild af liderlighed. Når jeg ser en stor hanhund sidde et eller andet sted sådan at man kan sen dens pik, så savler jeg efter at få den i munden. Og jeg lader dem også slikke mig i munden og synker deres savl. Jeg er tit blevet taget i det, og det gør mig ikke mindre liderlig. Jeg har en veninde, som er 6 år yngre. Hun har taget mig i det også, og det flere gange. Og jeg skal godt nok love for at jeg får klø af hende når hun overrasker mig i det. Nej, hvor hun dog tæver mig. Jeg ryger helt ned med nakken og ligger på gulvet med hende siddende oven på mig. Og jeg får så hatten passer. Så hopper hun lidt på min mave, og det ender for det meste med at der kommer noget ud i bukserne på mig, somme tider oven i købet en god stor pølse. Ja, og hun gør andre ting, hiver mig hårdt i håret f. eks. Og så begynder jeg at klyne som et lille barn. Og som den anden Søren der har skrevet, så er jeg også på værtshus hver fredag og lørdag aften og nat. Og jeg bliver pissefuld. Tit hænger jeg ude i en piskumme og holder fast i den med begge hænder, efter sigende rager jeg somme tider med fingrene nede i den, og så brækker jeg mig. da maven næsten er tom, kommer der mest sådan noget tykt slim, som så hænger ud ad munden på mig. Somme tider kommer der nok ret meget, og jeg suger det hele i mig igen, også det som er røget ned i piskummen. De andre har fortalt mig at jeg så slikker i hele piskummen. Men det sanser jeg jo slet ikke. Ja, jeg er åbenbart en lille gris. Men det er ikke alt. Jeg har også en vis svaghed for beskidte toiletter. Og jeg må indrømme at jeg ret tit ligger på knæene og slikker dem rene, det er jo især randen der somme tider er fyldt med rigtig gule tispletter og måske andre interessante pletter, så sutter og patter jeg som en gal. Det smager så super skønt og liderligt salt og syrligt. Og jeg må indrømme at jeg også slikker så langt ned ad indersiden som jeg kan. Jeg er godt klar over at det er meget ulækkert for andre, og jeg er også flov over at fortælle det, men det gør mig altså så liderlig at vide at I alle kan læse om det, at jeg sprøjter bare ved at berøre pikken. Jeg håber at I bærer over med mig. Jeg er nu en gang sådan, og det har været sådan så længe jeg kan huske. inseros@online.de

  31. Jeg sidder og bliver helt misundelig, har selv prøvet det men det er meget længe siden desværre. Bare det at slikke en anden mand uhm

  32. d

  33. tobias er helt vild med pik !

  34. jeg bor I randers på fladbrovej nummer 6 kom hjem til mig og få en stor pik .ps jeg er 20 år gammel

  35. pikkkkkkkkkkkkkkkkk

  36. Hi, jeg hedder Flemming og mødte en knægt på kun 16 – han var meget trængende – skulle både tisse og ha’ sin pik suttet af – vi nåede hjem til mig – men da havde allerde han tisset i bukserne. Men vi fik en rigtig go’ omgang i sengen. Jeg havde masser af øller – så vi drak bare løs og Dennis sad bare og tissede i bukserne og fik en stor pik på – og hvor var det dejligt at slikke hans pik af. Han sov ved siden af mig om natten – vi drak mange re øøller – han tissede i bukserne igen og om morgenen suttede jeg hans pik af igen

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

